QR kód pro předvyplnění e-mailu
Data
Ustawienia
Jak wygenerować kod QR
- Wybierz typ kodu QR, który chcesz stworzyć.
- Wypełnij wymagane informacje.
- W sekcji ustawień dostosuj rozmiar, kolor lub włącz zaokrąglone rogi, aby kod QR odpowiadał Twojej wizji.
- Twój kod QR automatycznie wygeneruje sięprzy każdej zmianie.
- Gdy będziesz zadowolony z wyglądu, pobierz kod QR i użyj go, gdziekolwiek chcesz.
Jak funguje generátor QR kódu pro předvyplnění e-mailu?
Zadejte příjemce, předmět a text e-mailu:
Vyplňte požadované údaje, které chcete zobrazit po naskenování QR kódu.
Zvolte barvu:
Vyberte si barvu samotného QR kódu a barvu pozadí. Případně vyzkoušejte zaoblené rohy.
Generování kódu:
QR kód se tvoří okamžitě. Výsledek se zobrazí v pravé části generátoru, kde si kód můžete ihned prohlédnout a otestovat.
Zvolte rozměr:
Upravte velikost QR kódu podle zamýšleného využití:
- Pro vizitku: doporučujeme minimálně 200×200 pixelů.
- Pro web: optimální velikost je přibližně 300×300 pixelů.
- Pro plakát: ideálně volte 600×600 pixelů nebo větší rozměry.
Tyto hodnoty jsou orientační a lze je dále upravit podle vašich potřeb.
Stažení QR kódu:
Klikněte na tlačítko „Stáhnout QR kód“ umístěné pod náhledem v pravé části. Soubor se uloží ve formátu PNG a je připraven k použití.
Okamžité využití:
Váš QR kód můžete ihned umístit na vizitky, letáky, webové stránky či jiné marketingové materiály. Propojíte tak vaše online a offline aktivity.
Często zadawane pytania
Do czego służy kod QR?
Kod QR służy do łatwego i szybkiego udostępniania informacji. Po zeskanowaniu telefonem, natychmiast wyświetla się zawartość, która jest w nim zapisana. Często wykorzystuje się go do udostępniania linków internetowych, na przykład do stron produktów, formularzy lub kampanii reklamowych. Firmy używają go w marketingu, gdzie kody QR pojawiają się na ulotkach, billboardach lub opakowaniach produktów. W restauracjach służy do płacenia lub wyświetlania menu. Ponadto, kody te wykorzystuje się do szybkiego zapisywania danych kontaktowych – po zeskanowaniu telefon automatycznie zapisuje imię, numer telefonu lub e-mail. Bardzo rozpowszechnione są również w obszarze płatności, gdzie w bankowości internetowej można zeskanować kod QR w celu wstępnego wypełnienia danych płatniczych, co eliminuje ryzyko błędu w numerze konta i innych danych.
Czy generator QR jest naprawdę darmowy?
Tak, nasz generator kodów QR jest całkowicie darmowy i umożliwia stworzenie nieograniczonej liczby kodów QR. Wystarczy wprowadzić wymagane dane, a kod QR zostanie natychmiast wygenerowany bez żadnych opłat.
Co jeśli chcę zmienić informacje w kodzie QR?
To zależy od typu kodu QR. Statycznego kodu QR nie można zmienić po jego utworzeniu, więc jeśli potrzebujesz edytować na przykład adres strony internetowej, musisz wygenerować nowy kod QR. W przypadku dynamicznego kodu QR jego zawartość można zmienić w dowolnym momencie, bez konieczności tworzenia nowego kodu. Na naszej stronie internetowej dostępne są na razie tylko statyczne kody QR.
Jak zeskanować kod QR telefonem?
Kod QR możesz zeskanować każdym nowszym telefonem komórkowym. Wystarczy otworzyć aplikację aparatu, skierować ją na kod QR i poczekać, aż pojawią się informacje z linkiem lub innymi szczegółami. Jeśli Twój telefon nie obsługuje tej funkcji, możesz użyć aplikacji Google Lens na Androidzie lub pobrać dowolny czytnik kodów QR z App Store lub Google Play. Większość telefonów rozpoznaje jednak kody QR automatycznie, bez konieczności instalowania aplikacji innych firm.
Jak stworzyć kod QR?
Tworzenie kodu QR jest bardzo łatwe i każdy sobie z tym poradzi. Wystarczy otworzyć nasz generator kodów QR, gdzie wybierzesz typ treści, którą chcesz zakodować. Może to być adres strony internetowej, tekst, numer telefonu lub połączenie Wi-Fi. Następnie wpisujesz wymagane informacje w wyznaczone pole i klikasz przycisk „Generuj kod QR”. W ciągu kilku sekund pojawi się gotowy kod QR, który możesz pobrać jako obraz i wykorzystać według potrzeb. Kod QR możesz wydrukować, dodać na stronę internetową, udostępnić w mediach społecznościowych lub umieścić na materiałach reklamowych.